Naszą działalność, przygodę i nieustające wyzwanie zaczęliśmy 25 lat temu, kiedy to w 1995 roku otworzyliśmy pierwsze sklepy zielarsko medyczne.
Wraz z rozwojem sklepów wielkopowierzchniowych, powstawaniem nowych marketów i galerii oraz zapotrzebowaniem klientów na kompleksowe zakupy w jednym miejscu, sklepy zielarskie zmieniły się w apteki i ta decyzja wyznaczyła nam drogę na kolejne lata rozwoju spółki.
Aktualnie sieć liczy 35 aptek zlokalizowanych w znanych centrach handlowych w 19 miastach w Polsce.
Nasze apteki nie zawsze wyglądały jak teraz. Przed 2014 każda apteka wyglądała nieco inaczej, miała inny wystrój i indywidualny wizerunek. W 2013 wypracowaliśmy nowy wizerunek naszej marki, otworzyliśmy apteki dla pacjentów tworząc strefy samoobsługowe, rozjaśniliśmy i przebudowaliśmy wnętrza.
Obecne portfolio Dr Zdrowie tworzy prawie 20 tys. pozycji, z czego coraz istotniejsza staje się marka własna Na Zdrowie, wprowadzona przez spółkę w październiku 2016 r.
Nasze portfolio to już 30 produktów: suplementy, kosmetyki i wyroby medyczne, które zostały bardzo dobrze odebrane przez naszych pacjentów.
Nieustannie staraliśmy się robić to co umiemy najlepiej, czyli dbać o zdrowie, dobre samopoczucie ale także świetny wygląd naszych pacjentów, czego wyrazem są między innymi takie wyróżnienia jak tytuł Najlepszej apteki sieciowej 2018 roku oraz tytuł wyróżnienie Konsumenckie Lider Jakości.